090111 - Söndag.

Hallå allesammans! Hade ni en bra lördagskväll?
Själv gjorde jag inte alls mycket, jag var ju med flickorna hos Cely, fast jag var redan hemma vid tio tiden för att jag var så otroligt trött! Kunde knappt hålla ögonen uppe.
När jag kom hem, så somnade jag framför TVn och vaknade ungefär tio minuter efter att Scream 2 hade börjat.
Jag hade tur där, jag hade längtat efter att få kolla på den filmen hela dagen. Filmen var ifall bra, jag har ju sett dem förut, men det var ju så längesedan!
Sedan dess fick jag i mig lite sömn, vaknade vid halv fyra på morgonen ungefär av att någon kastade stenar mot mitt fönster. Jag blev så skraj och klockan var ju så sent. Gick upp och öppnade fönstret. Gissa vem som stog där?
Jo, självaste Samah. haha! =)
Somnade om en stund efter det och vaknade vid sju i morse. Jag är rätt så pigg endå, för att ha fått så lite sömn.
Men det är ju gött endå, så kan jag somna tidigt ikväll.
Det är härligt när man är uppe såhär tidigt och det inte finns något bra på TV, för att broshan har antingen cup eller så går han till jobbet såhär tidigt. Och, då kan jag passa på att vara inne på hans dator. Jag tycker om hans dator, den är så bra och jag älskar hans rum. Det är så mysigt! haha



Kolla vilka snygga skor & klänningar jag hittade på www.asos.com 
Kanske snart dags och beställa till både sommaravslutningen & sommaren.
Snyggt och ha klänningarna med klackar.



                                                                                                      

                                                                                              

                                                                                                  



Klänning från Stylebystars.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0