090110 - Lördag.

Sitter hos Cely just nu. Har precis ändrat min blogg, jag tröttnar rätt ofta på att bloggen alltid ska se likadan ut.
Så jag försöker att ha olika bakgrunder och gryma bilder hela tiden.
Vi gör inte så mycket, de andra kollar på TV och jag bloggar just nu. Är så otroligt trött, känns som att jag ska somna, dock är jag inte heller så social idag. Men de förstår mig.
Mitt tangentbord funkar inte än och jag har prövat med andra tangentbord, men det funkar endå inte.
Jag behöver en ny dator, denna gången en laptop. Måste ta ett snack med mina föräldrar.
Julia ska åka hem vid elva, så jag går la också hem vid den tiden någongång.
Förra helgen så gick Scream på TV och sedan dess har jag velat kolla på alla Scream filmer.
Så idag klockan 00.05 går Scream 2 på TV4. Jag får inte missa den, dock är jag väldigt rädd för att kolla på den själv.
Jag är jätteskraj för skräckfilmer, men det ska nog funka. Steph kanske även kommer över senare? Hon svarar inte på msn, hmm!
Men vi hörs & ha en bra lördagskväll! =) Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0