Younger now then we wore before.

Jag gick och la mig en stund innan och somnade rätt så fort. Jag vaknade upp av att min mobil ringde och det var något nummer jag aldrig hade sett förut, men jag svarade endå. Det var Zarah som ringde!! =) Jag har inte hört hennes röst en enda gång sedan hon åkte. Hon ska vara utomlands i en månad till (!!) Det är helt sjukt, men jag är glad för hennes skull om det är vad hon vill göra! Vi pratade ifall en liten stund och skall höras imorgon.

Jag har insett att det är skönt och vara ensam hemma för ett tag, men sedan blir det bara ensamt och jobbigt. Jag behöver folk runt omkring mig rätt ofta nu för tiden känns det som, har blivit en sådan vana.
Jag skall försöka och överleva denna kvällen bara! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

WHAT!!? Kommer hon inte hem imorgon? :o

2009-12-10 @ 22:13:06
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0