Update

Blir ingen tjejkväll idag med tanke på att Zarah var på Ikea igår stor handlade nya grejer till sin lägenhet. Kan ni tänka er Zarah på Ikea? Det måste vara hemskt, hon kan ju inte sluta handla grejer.. Hon är besatt med andra ord. höhö. Så hon skall ifall möblera om och julpynta hos sig idag. Skall bli roligt och få se resultatet!! =)

Jag fick kicken av att börja julpynta i mitt rum innan och resultatet blev jättebra och mysigt!! =) Mycket roligare och vara i rummet nu. Jag satte även upp två nya tavlor, vilket är helt nytt för mig. Doftljus fick det även bli.. Det luktar så himla gott.

Sitter med färg i håret nu, det fick bli slingor för hela slanten. Ska bli roligt och få se hur det blir efter att jag tvättat ur det.. Latero!

Update : Plugg nu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0