Tisdagkväll.

Nu är jag klar med allting och jag är nöjd med rummet, speciellt mitt bord som jag målade. Det blev jättefint! =)

Jag somnade en stund innan tills jag hörde att jag fick ett sms och då kunde jag inte somna om. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta känns det som pga en grej. Men jag som är så känslig, tar la allt så seriöst.. Hehe! Men jag är van vid det, synd för andra i min omgivning tycker jag bara.. Men de står nog ut skulle jag tro!

Jag gör ingenting alls, kollar på Tv. Jag har lust att lägga mig och inte kunna vakna upp förrens efter nyår, för då är alla dessa så kallade " speciella " dagar över. Mina planer för julafton, juldagen och nyår är just nu förstörda, så jag ska därför sitta hemma och inte röra mig någonstans. Det känns bäst så!

Talk latero.


Kommentarer
Postat av: cely

Vet inte vad som hänt, men jag finns alltid här toshio!

älskar dig massor, det ordnar sig nog.

2009-12-22 @ 21:12:08
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0