Things will never be the same again.

Jag satt precis och tänkte på Zarah. Hon har just nu varit borta ett väldigt bra tag. Tänka sig att hon skulle vara borta en vecka, men hamnade i ett sådant läge att hon inte vet när hon kommer hem, kanske inte förrens i sommar.
Jag har dock knappt pratat med henne, två gånger ungefär.. Det är ingenting om man gemför med hur vi pratade förut, varje dag nästan. Men saker och ting förändras tyvärr. Hon bestämde sig för att lämna allt och åka iväg.
Jag var förbannad och ledsen i början när jag fick reda på det och kunde inte förstå hur man bara kunde lämna saker och ting sådär. Men idag så känner jag inte alls så, det är en lättnad. Jag har vant mig. Vi har båda förändrats som personer väldigt mycket nu när hon åkt iväg. Men så är det helt enkelt. Saker och ting är absolut inte som de var en gång i tiden.. Det är synd, men det ska bli trevligt och få träffa henne igen när hon bestämmer sig för att återvända eller komma på besök.

Jag ger detta ett avslutat kapitel .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0