Sov gott!

Nu har jag duschat, fixat mina naglar och slagit in presenter. Jag ska säga er att är det något jag inte alls är bra på, så är det att slå in presenter. Jag är så himla dålig på det, tur att jag inte gör det ofta.. Det är något som jag tror jag låter butiken jag köper presenten ifrån göra i fortsättning.

Jag sitter just nu och pratar med min älskling som är skadad. Eftersom att han inte kan röra sig ut, så kommer nog vi för det mesta sitta hemma bara och chilla och kolla på tv/film och Vänner boxen ska vi sätta igång och kolla på imorgon tror jag! Jag tycker så synd om honom, men man skadar ju sig alla någongång, hehe.
Ska bli skönt och få träffa honom imorgon! =)

Vi hörs imorgon innan jag sticker iväg, Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0