Sov gott!

Min kväll kort i sammanfattning pga att jag skrev ett långt inlägg som jag sedan råkade ta bort. Hur lyckas jag med det varje gång?

Kvällen/natten har varit greato och inte alls planerad. Oplanerade kvällar blir oftast lyckade. Kvällen har erbjudit massa goa människor, prat & skratt för det mesta och lagom att dricka, medans andra gråtit och härjat runt. Men min & Stephs kväll var ifall greato, vilket resten av folket också tyckte skulle jag kunna tro.

Jag trodde inte att jag skulle komma hem så här sent, jag som skall upp tidigt imorgon och köpa de sista julklapparna till min älsklings föräldrar. Jag vet nästan säkert vad jag ska köpa, men jag lär hinna ändra mej flera gånger innan jag bestämmer mig.

Sov gott, så hörs vi imorgon! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0