Sov gott!

Jag har spenderat kvällen med min storebror. Vi har åkt runt lite överallt och sedan åkte vi förbi Zarahs lägenhet för och hämta hennes DVD pga att man inte kan kolla på brända skivor på min. Så har jag även hämtat kläder och skor som skall skickas med till Tunisien. Hon behövde nya nu när hon skall stanna i en månad.

Jag mötte sedan upp Steph. Har inte träffats på ett bra tag nu. Men vi pratade ifall ett tag innan vi skiljdes åt och jag gick hem. Jag ska lägga mig nu hade jag tänkt med en spelningslista på Spotify där låtar av Melissa Horn, Chris Brown och Darin spelas.

Jag är ovanlig taggad för skolan imorgon. Hoppas på en väldigt bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0