NightyNighty!

Nu har jag ägnat dagen åt att plugga, färga håret på min moster och så har jag pratat med Cleez. Dagen har gått väldigt snabbt och snart är det en ny skolvecka som gäller.

Jag kollar på 2 1/2 män just nu. Jag har velat kolla på något roligt hela dagen som får mig att skratta en del. Annars så skall jag fortsätta plugga lite senare innan det är läggdags också.

Denna helgen har varit jättebra måste jag säga. Kanon roligt har jag haft. Och jag fick ett sms av S innan att jag inte skulle planera nästa fredag, för hon hade tydligen redan planerat den åt mig. Ska bli roligt och få höra vad det är vi skall göra också!! =)

Vi hörs imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0