NattiNatti..

Denna kvällen har jag spenderat med Steph, Alexanda & Samah. Vi har suttit hemma hos mig och kollat på film och pratat om allt mellan himmel och jord. Det var ifall trevligt och sedan bestämde vi oss för att gå ut och möta M&E.

Och nu sitter jag hemma i min sköna och varma säng. Dock känns den för stor just nu, jag e så van vid att en stor björn ligger jämte mig! Haha, vad elak jag är.. Är ju så van vid att min pojkvän ligger jämte för er som inte fattar min ironi. Den kan vara svår att förstå ibland, det har jag fått bekräftat.
Jag lyssnar på musik och funderar på att lägga mig snart, men jag är inte alls trött så det känns rätt onödigt..

Imorgon är nog första gången på länge då jag kan sova ut och inte behöva gå upp till någonting. En oplanerad morgon.. ( Så lär det hända något som gör att jag får gå upp tidigt! Jag ska nog knacka tre gånger på huvudet just nu (!!).. Sedan ska jag ut på jakt efter Bluray filmer att hyra och handla mat som jag & älsklingen ska ha på nyår!! =)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0