Melissa H.

Denna veckan är den sista veckan för detta året i skolan och sedan har vi jullov. Det uppskattas väldigt mycket just nu! Jag behöver ha frihet och inte tänka på någonting alls och bara få leva för ett litet tag. Det ska bli så himla skönt!! =) Jag har inte planerat något speciellt men att umgås med min familj, mina vänner och min älskling kommer nog jag att göra mycket.

Lyssnar på Melissa H och känner att jag bör lägga mig och vila lite, men bestämmer mig nog för att ta ett varmt bad istället.. Jag är helt slut och har knappt ork till att blogga egentligen, men jag gör det så gott jag kan endå!

Ikväll ska jag kolla på The Holiday, en väldigt greato film! Vi hörs imorgon! Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ja, rosa är det bästa jag vet. :)

2009-12-13 @ 21:41:13
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0