Hemma för stunden!

Jag har varit iväg och träffa E nu, känns genast jättebra. Jag sitter hemma just nu och äter en macka, är hungrig men orkade inte laga mat så det fick bli något litet istället. Jag ska om en stund börja gå tillbaka till skolan och då har jag muntligt test i engelska. Ska bli så gött och ha det gjort, för sedan har jag inga prov alls kvar. Betygen sätts på söndagkväll och det går inte och ändra något efter det.
Jag pratar väldigt mycket om skolan i bloggen har jag märkt och speciellt på sistonde. Måste sluta prata om det så mycket, för det är ju egentligen inte alls intressant. Haha!

Vi hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

Sv: Åh.. tråk..

2009-12-11 @ 13:02:27
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0