Helgen i sammanfattning.

Nu har jag inte bloggat på hela helgen. Men jag har inte haft någon tid alls. I fredags efter att jag pluggat, åkte jag iväg till Kinna och var med Cleez och några andra. Sedan spenderade jag natten hos honom.
På lördag så bowlade vi och drack. Sedan spenderade vi kvällen/natten hos Koffe. Det har varit en mycket bra helg måste jag säga.

Jag sitter hemma just nu och det är söndag idag. Jag saknar konstigt nog skolan. Imorgon hoppas jag på att få göra mitt prov ifall, dock har jag inte fått plugga något förutom i fredags. Men jag skall sätta mig ner nu hade jag tänkt och plugga massa.

Ni får ha en bra dag, så hörs vi kanske latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0