God kväll!

Denna dagen har gått så fort och jag lär somna rätt gött ikväll eftersom att jag är så trött hoppas jag på!

Annars så mötte jag & Samah upp Steph innan. Vi gick och hyrde filmer och sedan mötte vi upp Alexandra för att vi alla skulle till affären och handla.
Nu sitter jag här hemma och har precis kollat klart på Victoria's Secret Fashion Show. Det var bra måste jag hålla med om, men jag tycker dock att det var bättre förra året. Jag tyckte mer om modellerna som var med förra året, de var ju rent ut sagt gudomliga. Och ja, årets modeller var med fina, men det var något speciellt med de förra som inte var med denna gången. Jag ska inte ens gå in på deras underkläder (!!)

Jag är trött, men är så sjukt sugen på hitta på något.. Jag har nog inte festat en enda gång på lovet, vad jag minns ifall.. Hoppas det händer något till helgen, kan vara roligt och köra en favorit i repris nu när Zarah är här och hälsar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0