En lista:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mitt lov började, blev nöjd med mina betyg och sedan att jag fick umgås med min älskling hela dagen!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som aldrig förr skulle jag tro.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt och fixade med min laptop.

Det sista du sa högt: " Jag tycker du ska gå nu! " haha.


Det senaste någon sa till dig: Vi hörs senare.


Vad har du druckit idag: Vatten och mjölk.


Vad var det senaste du åt: Choklad.


Vad var det senaste du köpte: Massa goa saker och äta innan.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun


Vad är det för väder hos dig nu: Snö/kyla.


Godaste glassmaken: Vanilj/cola.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, ja och ja!


Sover du tungt: Jäkligt tungt..


Drömmer du mardrömmar: Aldrig..


Trivs du med ditt jobb: Jobbar tyvärr inte..


Favoritklädsel: Converse med något snyggt upptill.


Favoritlåt just nu: Hurtful med Erik Hassle.


Vad ser du om du tittar till höger: Min kudde.


Vad gör dig glad just nu: En hel del.. Nästan allting måste jag säga.. Speciellt att jag har lov just nu och det ska utnyttjas till hundra, har en underbar familj, pojkvän & de få vännerna som jag litar på.

Vad ska du göra härnäst: Träffa tjejerna en stund kanske.


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Inget humör alls. Ganska uttråkad.


Favoritgodis: Choklad eller surt godis!


Kläder just nu: Mjukisbyxor och svart/vit slapp tröja över.


Sommarplaner: Inte planerat något..Kanske festival/resa?


Hur många kuddar sover du med: En oftast.


Spelar du något instrument: Nix!


Morgon eller nattmänniska: Nattuggla här.

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner och pojken.


Är du kittlig: Om jag är!


Snarkar du: Enligt mig? Nja, kan kanske hända..


Stjärntecken: Oxe.


Äckligaste insekten: Spindlar och ormar.. Fy!!


Längtar du mest efter just nu: .....


Kommentarer
Postat av: hejannw

Det köper min syrra :)

2009-12-19 @ 22:50:28
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: sandra

jadå :)

2009-12-19 @ 23:03:49
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: Tobias

Visst gör det :D

2009-12-20 @ 00:03:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0