23.24

Jag åkte iväg till min älskling innan och umgicks med honom. Det var jättetrevligt! =)
Sedan åkte jag hem för att byta om till varmare kläder och mötte upp S & E för att umgås lite. Vi skulle först möta upp en person för att hämta en sak och sedan gick vi runt bara ute medans det snöade. Gick sedan hem till E för att prata och dricka te. Det var mysigt och varmt! Det är verkligen ett perfekt avslut på kvällen, för min del ifall.

Dessa två dagar har varit de bästa på ett bra tag, vad underbart det känns.
Imorgon är det fredag, vilket innebär julavslutning och få mina julbetyg. Jag längtar, men är endå ganska nervös. Men jag tror/vet att betygen kommer vara greato för den delen. Sedan på kvällen åker jag iväg till Göteborg med min älskling för och kolla på premiären av filmen Avatar.

Hoppas ni haft en bra dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0