22.47

Jag pratar med min älskling samtidigt som jag kollar på Bodyguard. En väldigt bra film måste jag säga! Riktigt bra! Har nog sett den för många gånger, men jag tröttnar aldrig känns det som.. Hehe!

Om en stund så ska jag ut och möta upp tjejerna! Blir nog att chilla och en hel del snack som vanligt. Lika roligt varje gång! =)

Imorgon är det måndag, ytterligare en dag närmare skolan.. Det har gått så fort sedan mitt jullov började och det känns som att det tar slut lika snabbt också. Men nu ska jag inte tänka på skolan mer förrens det närmar sig.. Det förstör liksom det hela med lov.. Så imorgon ska jag försöka få med mig dom andra på lunch och sedan ska jag vara med min lover.

Ha en bra kväll. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0