22.23

Hur mycket jag än vill göra något, för jag är så sugen på att göra något, så finns det inget och göra. Det är jäkla trist, men så kan det vara ibland. Så jag sitter istället här med mina nya högtalare, som är så otroligt bra och laddar upp för en myskväll med massa gott och äta och filmer som går på tv!! =) Jag tror att jag ska möta upp tjejerna sedan en stund också.

Annars så har jag inte gjort någonting vettigt idag. Det känns dock lite jobbigt och sitta hemma på en lördagskväll helt ensam, det har jag nog inte gjort en enda gång de senaste fyra månaderna.. Men kanske dags och börja vänja sig lite?

Jag har även skaffat en mus till min bärbara dator nu och anledningen till att jag gjort det är för att det är mycket enklare och spela spel då. Ja, jag är lite av en spelnörd ibland och speciellt vid sådana här tråkiga tillfällen som att sitta hemma en lördagskväll. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0