19.37

För att muntra upp mig själv så köpte jag lite godsaker innan som jag & Steph kan mumsa på ikväll när vi kollar på filmen! Jag tror dock jag ska ta en tripp till affären om en stund, för att handla upp något som inte är så onyttigt.. Vilket slutar med att det blir något onyttigt endå.. Haha! Att muntra upp sig själv med godsaker är nog något farligt.. Var en stark vana förut, men nu har jag slutat med det.. Men bara idag...

Annars så har jag packat ihop lite kläder och sitter just nu och lyssnar på musik medans jag pratar med Cleez.

Jag fick en chokerande nyhet igår! Zarah kommer till Sverige på fredag och stannar i en vecka. På fredag ska jag, hon & Steph mötas upp för att äta middag och bara umgås med varandra.. Det känns konstigt att det kom precis efter att jag hadr skrivit inlägget på min blogg. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0