091230

Oj herregud! Det är 2 dagar kvar på detta året. Det har gått så jäkla fort.. Men det har varit ett bra år, men inte sådär jättebra. Jag har inte gjort så mycket detta året heller, det är tråkigt.. Jag har haft roliga dagar, men det är inte tillräckligt..
Detta året som kommer ska jag försöka göra/hinna med att göra saker som jag vill göra. Det finns så himla mycket jag vill göra, men det inte tid till det heller. Tex. Gå på bio oftare, träffa nya människor som inte alls har någon bindning till de jag känner just nu, gå på konsert, utforska stockholm/malmö, vill hemst gärna åka utomlands, till ett antal länder.. osv!! =) 

Jag vaknade till vid nio i morse och kunde inte somna om efter det. Jag har legat i min säng med laptopen i knät och lyssnat på musik och funderat. Jag är hur trött som helst.. Ska nog hoppa in i duschen, vi hörs senare om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0