091225

Jag hann inte blogga innan jag skulle iväg igår, men detta året firade jag jul med min älskling och hans familj. Det var jättetrevligt och mysigt med goa människor, skratt, go mat, julklappar osv. Jag hade en bra dag! =)

Vaknade upp med min älskling i morse, trots att vi la oss tidigt så vaknade vi rätt sent. När vi hade vaknat så kollade vi på Vänner. Som jag tidigare skrivit i bloggen så ska vi kolla på hela Vännerboxen, så vi har sett några avsnitt nu ifall, blir fortsättning imorgon!
Jag hade tänkt och stanna, men fick reda på att vi ska åka in till Borås imorgon för att handla en ny laptop, kläder och skor. Vi ska åka ganska tidigt, så jag tänkte att det var lika bra att sova hemma då.

Jag är ensam hemma med min bror just nu. Mina föräldrar kommer inte hem förrens på söndag, så det är gött. Jag har på musik som spelas i de nya högtalarna, som verkligen är jättebra! Är kanon nöjd med dom!

Ikväll blir det nog lugnt med tacos! Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0