091222

Hej allihopa!

Dessa dagar då jag inte uppdaterat som vanligt så har jag antingen varit med vänner, min underbara pojkvän eller varit ute på snö/pulk äventyr. Ja, det har varit väldigt roligt men idag känner jag hur det har tagit på mig. Jag har knappt få sovit riktigt och inatt sov jag endast i tre timmar och jag behöver minst nio timmar för att funka riktigt.

Jag kom hem för en stund sedan och kände hur underbart det var att vara hemma. Att ligga i sängen med laptopen i knät och bara njuta. Idag blir det mys hemma hela dagen och det känns så härligt. Jag ska sätta igång och städa mitt rum, det ser bokstavligt förjävligt ut och sedan blir det middag med mamma. Talk to you latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0