091219

Hej bloggen!

Jag har blivit dålig på att blogga, men tyvärr så har jag inte så mycket tid till det heller längre, men jag försöker så gott jag kan de dagar då jag har tid för och blogga!

Igår kväll var jag & min älskling iväg och kollade på filmen Avatar. Den var så fruktansvärt bra, den är verkligen värd och se! =) Sedan var vi hemma vid ungefär elva på kvällen och gick förbi och hälsade på S & K, sedan gick vi hem och åt mat, myste och sådant. En lyckad kväll och morgon blev det ifall! =)

Jag kom hem för en stund sedan, har varit iväg och träffat Steph också. Jag ska äta något och sedan hoppa in i duschen hade jag tänkt, så får vi se vad som händer ikväll. Det lutar mest åt en hemmakväll, för jag börjar bli sjuk och ska nog lugna ner mig nu innan julafton.. Men vill göra något endå, hehe. Talk to you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0