091218

Idag är det fredag, även en dag då min bästy Cely fyller år! Grattis på födelsedagen!

Jag är trött efter att ha lagt mig rätt så sent igår, men jag steg upp i morse och var glad endå. Jullovet har börjat och jag kan inte riktigt fatta det än. Denna terminen har gått så otroligt fort i skolan, det är helt sjukt. Det var ifall en mysig avslutning med konsert, fika med klassen och så fick vi våra betyg/gymnasieval lösenord & rapport ifrån min praktik jag gjorde på Solgården, jag fick väldigt positiv respons och jag är verkligen super nöjd, både med responsen och mina betyg. Jag kan avsluta denna terminen i skolan med ett väldigt gott samvete känner jag och jag förtjänar ett så bra lov som möjligt och få ladda upp för en ny termin, som kommer att vara mycket jobbigare än vad denna har varit. Men bara och hålla ut! =)

Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan åker jag iväg till min älskling. Ikväll ska vi gå på bio, Avatar!! =) Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cely

Tack bejbi! <3

Ja, vi förtjänar verkligen lov!

Ha så kul med flis!

2009-12-18 @ 12:11:08
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0