091216

Jag skrev ett långt inlägg om min dag, men sedan så råkade jag trycka på något så det försvann och sparades inte, det är så typiskt.

Idag har jag ifall spenderat min dag med min älskling. Efter att jag varit med honom så mötte jag upp Steph för att gå till affären och handla gott och sedan gick vi hem till mig. Vi skulle egentligen ha kollat på film, men eftersom att två andra vänner var här också, så blev det inte så mycket tittande. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan gick vi ut en stund och mötte upp E. Vi stod ute en lång stund innan det blev så jäkla kallt så att vi skiljdes åt. Jag hade en perfekt avslutning på kvällen och hela denna dagen har varit jättebra faktist.

Jag sitter just nu i min säng och ska strax lägga mig. Jag fryser fortfarande och är förkyld, tror dock jag börjar att bli sjuk.. Lite keligt är det, men jag är glad endå för jag och Cleez har varit tillsammans i 4månader idag. 

Sov gott, så hörs vi imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0