091214

Måndag idag, även en dag då min storebror fyller 20 år och pappa kommer hem efter att ha varit utomlands i en månad. Tiden går så läskigt fort tycker jag, helt sjukt!! =)

Jag har haft två lektioner på förmiddagen och då hade jag svenska & syslöjd. Jag fick veta mina betyg i de båda ämnena och kan rent ut säga att jag är rätt nöjd! Speciellt med slöjden, jag hade ett mål och få det betyget jag ville ha och det fick jag också! Annars så sitter jag hemma just nu och börjar inte förrens vid två tiden igen och då har jag matte innan jag slutar vid halv tre. Vilken go dag!

Idag blir det ifall middag med familjen, min farbror kommer även hit idag! Jag ska även färga mitt hår och sedan ska jag nog bara vara hemma om jag inte sticker iväg till min älskling en stund. Talk to you latero. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0