091212

Hej bloggen!

Blev en rolig kväll igår, men gick hem ganska tidigt med Cleez. Vi gjorde inte så mycket, myste bara och sedan gick vi och la oss. Jag vaknade upp rätt tidigt idag och är jättetrött just nu. Har precis fått i mig lite mat, känns gött.

Jag har hunnit att duscha och kletat på mascara på ögonfransarna. Jag sitter och lyssnar på Melissa Horn nu och ska strax börja packa ihop lite grejer som jag skall ha med mig idag. Jag & min älskling ska ha myskväll hos Zarah ikväll! Har ju hennes lägenhet nu när hon är borta i en månad, snyft (!!) En hel jäkla månad, jag kan inte fatta det, eller jag har nog inte fattat det riktigt än.

Ni får ha en bra lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0