091211

Hej allihopa!

Jag sitter i skolan just nu och gör ingen nytta alls. Har inget vettigt och göra för den delen heller. Vi ska snart kolla på Lucia och sedan skall jag träffa E. Ska bli jätteskönt! Ska försöka hinna hem snabbt efter det och sedan har jag tre lektioner kvar när jag börjar vid ett sedan.

Det är fredag idag, känns faktist inte som det. Men ska bli så härligt med helg!! =) Har dock inga planer på vad jag ska göra, men jag är öppen för förslag.. Jag vill dricka, men samtidigt sitta hemma och ta det hur lugnt som helst, är verkligen jättetrött. Känns som att jag är det HELA tiden. Vi får se vad det blir för planer inför ikväll, talk to you latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0