091210

God morgon!

Det är torsdag idag och denna veckan har gått jättefort tycker jag! Det känns skönt! Imorgon är det exakt en vecka kvar till vi har julavslutning och jag är jätteglad över det. Ska bli skönt med lite lov faktist, speciellt efter allt plugg man har haft det senaste nu innan betygen sätts.

Jag har haft sovmorgon, men trots det så vaknade jag upp och var trött, men nu har jag piggnat till lite. Har kletat på mascara på ögonfransarna och tagit på mej. Jag ska strax bege mej till skolan med musik i öronen.

Jag är ensam hemma idag, så jag skall testa mig på ett nytt försök och sjunga min låt till min melodi. Jag tycker det är enklare och göra det när ingen annan hör på, hehe. Talk to you latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0