091204

Hej bloggen!

Jag vaknade upp med bästa Cleez i morse och det var härligt. Efter en stund så gick jag iväg till Zarahs lägenhet för att kolla hur det såg ut där. Jättefint är det nu efter att hon möblerat om och köpt in nya grejer! Jag älskar extra nycklar, haha.
Jag mötte sedan upp Samah så åkte vi till Fyndlagret och kollade runt. Blev köpt lite grejer och sedan träffade jag på min mamma och moster som var där. Vilket sammanträffande det var. Köpte även en present till Cleez. Höhö, jag tycker den är grym! Men ni får inte veta vad det är än..

Jag sitter just nu här och skall strax lägga upp lite grejer som jag köpte i rummet. Sedan har jag ingen aning om vad jag skall göra. Vet inte om jag skall vara hemma eller inte, vi får se senare vad som händer.
Zarah är ifall här och håller på, hon blir snart hämtad och blir körd till Landvetter. Hon skall åka utomlands helt ensam! Jag hade nog aldrig vågat det, är en riktigt fegis när det gäller sådant.. hehe! Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0