091203

Hej bloggen!

Det är torsdag idag och det är skönt. Imorgon är det fredag och jag hade tänkt och ta det lugnt hela helgen faktist. Kan bli skönt tror jag! Får ladda upp med massa bra filmer. Min moster är ju här över helgen också, så det kan bli greato.

Jag sitter just nu hos Cleez, skall åka hem om en stund. Jag skall möta upp Zarah då, känner att det är dags att göra en liten förändring i mitt hår. Har tröttnat på att bara ha svart.. Så vi får se vad det blir!! =) Kan knappt bestämma mig själv vad jag skall göra med det.. Hehe!

Blir ifall tjejkväll med tjejerna ikväll ser det ut som. Kan bli nice!! =) Zarah åker ju utomlands imorgon, så kan vara gött och ha alla samlade för en gångskull. Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0