091201

Det är första December idag! Det är helt sjukt. 14 dagar kvar tills pappa kommer hem och snart är det även lov!! =)

Denna dagen har varit rätt så bra. Morgonen började med ett läsförståelse prov i svenska, jag hade inte en aning om att det var idag. Men det gick bra och skönt och ha det klart. Sedan var det dags för Teknik läxförhör/prov, där jag svarade så gott och väl på alla frågor jag kunde!
Och igår hade jag ett terminsprov i matte, så nu är det tre prov avklarade för veckan! Känns jättebra faktist!! =)

Jag sitter just nu hemma pga att jag har en lång rast. Har pratat med mamma lite och lyssnar på musik just nu. Det är härligt väder ute, men det är kallt fast samtidigt så uppfriskande!
Jag har min sista lektion då jag har HK, ingen aning om vad vi skall göra. Känns som att vi bara kommer att prata eller baka, vilket som så blir det ifall bra.

När jag kommer hem måste jag sätta igång och plugga. Jag har mitt fjärde prov för veckan och det är ett engelska prov som nu avgör mitt julbetyg.. Nästa vecka sätts ju betygen!! Nervöst! Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0