SCARREED.

Jag vet inte om jag skall skratta, gråta, vara arg eller vara lycklig. Allt känns bara så jäkla jobbigt, fast det egentligen inte är det. Jag hatar att känna så här, det tar så jäkla hårt på mig. Denna känslan är inte värd ett jävla skit. Blir så ledsen och arg.. Nej, nu skall jag sluta innan jag brister ut i tårar.

Dagen har ifall spenderats med att fira mamma och sedan har jag varit med Steph & Zarah. Mycket trevligt. Vi har varit inne hela dagen, hehe. Skönt att det inte är fint väder ute, för då hade man fått skuldkänslor. Vi sitter jut nu och kollar på film. In the cut heter den. Sett den förut, men dom andra hade inte gjort det så det blev den filmen. Blir ingen skola för mig imorgon heller, får bli på onsdag.

Nu vill jag gräva ner mig med dom andra.. måste njuta att vara med dom medans jag kan, för dem skall nog åka iväg till helgen och nästa helg åker de utomlands. Om det går som planerat. Snyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0